A+ este cea mai recentă versiune cu conținut extins pe anumite părți ale rolului de suport IT, inclusiv extinderea subiectelor de securitate de bază și o abordare diferită pentru definirea competenței în procedurile operaționale. Inscrie-te pentru a afla cum A+ ajută la dezvoltarea rezolvărilor de probleme dovedite pentru lumea digitală de astăzi.
În acest curs vei învăța: Identificarea amenințărilor de securitate cibernetică Configureaza securitatea sistemului de operare Intelegera celor mai bune practici de securitate Soluționare rapidă a problemelor comune de securitate
Service Desk Analyst; Data Support Technician; Help Desk Tech; Desktop Support Administrator; Technicial Support Specialist; End User Computing Technician; Field Service Technician; Help Desk Technician; Associate; Network Engineer; System Support Specialist;
Detalii
EXAM CODES 220-1001 & 220-1002
Durata curs
|
40 ore |
Limba examen
|
Limba Engleza |
Tip intrebari examen
|
Variata multipla /o singura varianta |
Durata examen
|
60 minute |
Punctaj necesar
|
220- 1001: 675 / 220-1001: 675 |